FAQ

Tot wanneer kunnen wij het definitief aantal personen nog doorgeven?
Over het algemeen kunt u 1 week voor aanvang van een uitje aanhouden als dead-line.

Waar kunnen wij het beste parkeren?
Afhankelijk van het gekozen programma kunnen wij u advies geven waar u het beste kan parkeren.

In welke talen verzorgen jullie de activiteiten?
Standaard in het Nederlands. Wij hebben enthousiaste begeleiders die ook in het Engels de activiteit kunnen begeleiden. Indien u dit wenst horen wij dit graag ruim van tevoren. Er kunnen extra kosten worden doorberekend voor deze service.

Houden jullie ook rekening met dieetwensen / allergieën, religieuze voorschriften?
Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk hier rekening mee te houden, gelieve deze tijdig aan ons te communiceren. Vooral bij allergieën is het aan te raden dit ruim van tevoren met ons te bespreken.

Op welke dagen en tijden worden de activiteiten gegeven?
In de meeste gevallen kunt u zelf een datum en starttijd bepalen dat u met uw gezelschap de activiteit wilt volgen, wij controleren dan voor u de actuele beschikbaarheid.

Wat gebeurt er als er iemand ziek wordt voordat het uitje plaatsvind?
Dat is uiteraard erg vervelend, maar binnen 1 week voor aanvang kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren, u mag uiteraard een vervanger meenemen.

Wat gebeurt er als het slecht weer is?
In principe kunnen al onze programma's doorgaan en adviseren wij de weersvoorspellingen goed in de gaten te houden zodat u daar maatregelen tegen kan nemen (bijv. een paraplu meenemen). Mocht het echt onverantwoord zijn (bliksem, ijzel) dan overleggen wij met u en onze partners of we het programma kunnen verzetten, hier kunnen eventueel wijzigingskosten aan verbonden zijn.

Hoeveel personen kunnen er deelnemen aan de activiteit?
Op onze website staat, per activiteit, aangegeven wat het minimum en maximum is.


Groepsuitje Brabant - 2018